بهترین عناوین Platformer 3D کنسول نینتندو سوییچ

بهترین عناوین Platformer 3D کنسول نینتندو سوییچ

بهترین عناوین Platformer 3D کنسول نینتندو سوییچ

از زمان انتشار Mario 64 پلیرها متوجه جذابیت بازی های Platformer 3D شدن و از همون دوران سازندگان به دنبال تولید عنوانی بودن تا بتونه با استقبالی مشابه این بازی کلاسیک روبرو بشه . البته تعداد عناوین Platformer 2D کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) نسبت به سبک Platformer 3D بسیار بیشتر هست اما بازی های این سبک همچنان میتونن لحظات سرگرم کننده ای برای گیمرها به ارمغان بیارن . ما در این مقاله به تعدادی از این عناوین اشاره می کنیم.

 

اولین Platformer 3D لیست: بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy

 

ما در این عنوان با مجموعه ای از بازی های سری Crash Bandicoot مواجهیم که با دقت زیاد و همینطور با وفاداری به نسخه های اصلی بازسازی شدن . از ویژگی های این عنوان میشه به طراحی مراحل جذاب و محیط های پویا و زیبا اشاره کرد هرچند اگر نسخه های قبلی این سری رو تجربه نکرده باشید ممکنه عبور از برخی مراحل برای شما سخت باشه . به هر حال Crash Bandicoot N Sane Trilogy به خوبی حس و حال عناوین کلاسیک این سری رو برای گیمرها تداعی میکنه و اگر به سبک Platformer 3D علاقه مند هستید پیشنهاد میشه که حداقل برای یکبار اون رو تجربه کنید.

 

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

 

Super Mario 3D World  جزو معدود نسخه هایی از سری Mario هست که روند داستانی خطی دارن . بی نقص بودن ، هیجان بالا و همینطور وجود بسته ی الحاقی Bowser’s Fury این بازی رو به یکی از بهترین گزینه های شما در این سبک تبدیل میکنه و می تونید ساعت‌ها با اون به بهترین شکل ممکن سرگرم بشید و در نقش Mario به ماجراجویی بپردازید .

 

 

Kirby and the Forgotten Land

 

پلیر ها در Kirby and the Forgotten Land در نقش کاراکتر دوست داشتنی این سری در محیطی رنگارنگ و شاد به گشت و گذار میپردازن . این عنوان که عملا اولین نسخه سه بعدی از سری Kirby به شمار میره با تمرکز روی بهبود نقاط ضعف و استفاده از تجربیات ساخت نسخه های گذشته لحظات به یادماندنی ای رو برای شما به ارمغان میاره . لازم به ذکره مراحل این بازی سرشار از رازها ، جزئیات و محتوای مخفی هستن و همزمان فعالیت‌های فرعی زیادی رو در دسترس شما قرار میدن .

 

Spyro Reignited Trilogy

 

دوباره با یک بازسازی از عناوین دوست داشتنی و نوستالژی روبرو هستیم . سازندگان در ساخت این بازی توجه زیادی به افزایش کیفیت و جزئیات محیط داشتن که این عنوان کلاسیک رو به جذاب ترین حالت ممکن خودش تبدیل میکنه . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی کلاسیک در سبک Platformer 3D هستید Spyro Reignited Trilogy میتونه انتخاب خوبی باشه و بدون شک با روایت داستانی خاص خودش رضایت شما رو جلب میکنه .

 

Super Mario Odyssey

 

عنوان Super Mario Odyssey نشون دهنده ی یک تغییر بزرگ در سری بازی های محبوب Mario هست . بعد از گذشت ده سال و انتشار عناوین 3D متعدد از این مجموعه بالاخره شاهد عرضه ی یک بازی با الگو برداری از عنوان نوستالژیک Mario 64 هستیم . البته استفاده از قابلیت ها و توانایی های جدید باعث ایجاد تنوع در گیم پلی این بازی شده . علاوه بر این ها محیط پهناور بازی به شما امکان گشت و گذار در سرزمین های مختلف رو میده و به پویایی بازی کمک میکنه .

 

Captain Toad: Treasure Tracker

 

با وجود استفاده از المان های بازی های پازلی عنوان Captain Toad: Treasure Tracker همچنان جزو سبک Platformer 3D به شمار میره . جلوه های بصری شگفت انگیز ، موسیقی هیجان انگیز همراه با سبک پازلی و Platformer و تطابق با رده‌های سنی مختلف این بازی رو به یکی از شاهکارهای این سبک تبدیل میکنه . باید به این موضوع هم اشاره کرد که پلیرها میتونن به صورت چند نفره Captain Toad: Treasure Tracker رو تجربه کنن و یا بعد از پایان بخش اصلی به سراغ DLC ها و محتواهای اضافی برن .

 

A Hat in Time

 

بازی A Hat in Time با کنترل های مناسب و مراحل خلاقانه و متنوع تونسته به یک عنوان پرطرفدار در این ژانر تبدیل بشه . اگر علاقه مند به بازی های کلاسیکی مثل Mario 64 و Banjo-Kazooie هستید و از برخی ایرادات جزئی چشم پوشی می کنید قطعا لحظات لذت بخشی رو با این بازی Platformer 3D سپری خواهید کرد .