بهترین ریمستر های نینتندو سوییچ

بهترین ریمستر های نینتندو سوییچ

بهترین ریمیک ها و ریمسترهای نینتندو سوییچ

 

در گذشته اگر فرصت تجربه ی بازی ای رو از دست میدادید چاره ای نداشتید جز اینکه کنسولی که اون بازی روی اون منتشر شده بود رو خریداری کنید . بعد از مدتی به لطف شبیه سازها شرایط تا حدی بهتر شد و دیگه نیاز به خرید کنسول های قدیمی و بازی های دست دوم نبود . اما بالاخره دوران ریمسترها و ریمیک ها شروع شد روشی که به شما این امکان رو میداد که بازی های قدیمی و خاطره انگیز خودتون رو با کیفیت و جزئیات گرافیکی بهتری تجربه کنید. البته برخی از افراد همچنان علاقه مند هستن تا برای تجدید خاطره نسخه های اصلی این عناوین قدیمی رو تجربه کنن و تغییر دادن این عناوین رو چندان خوشایند نمیدونن.

 

پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بدون شک دارای ریمیک ها و ریمسترهای متعددی است که در این مقاله به بهترین نمونه ها اشاره می کنیم. شما می توانید با خرید خدمات کپی خور نینتندو سویچ OLED و همچنین خدمات کپی خور نینتندو سویچ Lite و … از سایت مای تندو تمامی بازی های جدید نینتندو را نصب کرده و به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

 

9 بهترین ریمستر های نینتندو سوییچ

در ادامه به معرفی 9 تا بهترین ریمستر های نینتندو سوییچ می پردازیم. سایت مای تندو نسخه کپی خور تمامی این بازی ها را برای دستگاه شما اجرا می کند.

1 . Legend of Zelda: Links Awakening

 

 

این عنوان یک بازسازی کامل و تمام عیار به شمار میره که به تغییر جلوه های گرافیکی و سبک طراحی محدود نشده و حتی شاهد اضافه شدن موسیقی‌های جدیدی در اون هستیم که پلیرهای قدیمی رو به وجد میاره. تجربه ی دوباره این بازی با ظاهر جدید میتونه برای طرفداران سری افسانه ی زلدا (Legend of Zelda) بسیار لذت بخش باشه.

 

2 . Spyro Reignited Trilogy

 

عنوان Spyro Reignited Trilogy یک بازسازی دوست داشتنی از این سری کلاسیک به شمار میره که همزمان ساختار اصلی این عناوین رو حفظ کرده و با وجود برخی ایرادات بسیار جزئی تونسته نظر گیمرها رو جلب کنه. این سه گانه به بهترین شکل روی کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) قابل اجرا است و اگر به دنبال یک بازی کلاسیک در سبک Platformer 3D هستید Spyro Reignited Trilogy یکی از بهترین گزینه های شما است.

 

3 . Legend of Zelda: Skyward Sword HD

 

عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword HD یک جهش گرافیکی و فنی رو به نمایش میزاره که با کنترل های بهبود یافته ، گرافیک HD ، گیم پلی روان با قابلیت اجرای 60 فریم بر ثانیه و همینطور بهبود عملکرد کاراکترهای همراه شخصیت اصلی تونسته این بازی ده ساله رو به جایگاه واقعی خودش برسونه .

 

4 . Kirby’s Return to Dream Land Deluxe

بهترین ریمیک ها و ریمسترهای نینتندو سوییچ

سازندگان این اثر با اضافه کردن حالت ها و مودهای جدید و همینطور تغییر اساسی گیم پلی و خط داستانی تجربه ای شاد و لذت بخش برای طرفدارهای Kirby و همینطور پلیرهای جدید فراهم کردن. لازم به ذکره که بعد از اتمام خط داستانی می تونید به سراغ مینی گیم ها و ماموریت های آنلاین برید و تا ساعت ها سرگرم بشید.

 

 

5 . Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

 

حتی قبل از این بازسازی هم این عنوان یک بازی فوق العاده در ژانر JRPG به شمار می رفت که این بار در تمامی جنبه ها بهبود یافته و تجربه ای شگفت انگیز همراه با داستان فوق العاده ، مبارزات هیجان انگیز و طراحی جهان جذاب برای گیمرهای به ارمغان میاره. علاوه بر این در این نسخه شاهد اضافه شدن مراحل جدیدی به بخش داستانی هستیم .

6 . Metroid Prime Remastered

 

با انتشار مِتروید پرایم ریمستر (Metroid Prime Remastered) سازندگان موفق شدن تا یک بازی شاهکار رو فراتر از انتظار بهبود ببخشن. در این بازسازی برخی مشکلات کنترل ها رفع شدن و همینطور شاهد ارتقای سطح جلوه های گرافیکی و حتی جزئی ترین بخش های محیط بازی هستیم. نتیجه ی این تلاش ها منجر به ساخت یکی از بهترین عناوین ریمستر در کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) شد.

 

7 . Super Mario RPG

 

سوپر ماریو آر پی جی (Super Mario RPG) برگشته تا نسلی دیگه از گیمرها رو هم شگفت زده کنه. این بازی تا حدی بی نقص و اصولی بازسازی شده که میتونه یک نمونه و الگو برای استودیوهایی باشه که به دنبال ساخت یک ریمستر با وفاداری به نسخه ی اصلی هستن. طراحی فوق العاده ی کاراکترها ، دیالوگ های بامزه و گیم پلی بی نقص میتونه لحظات شادی رو برای پلیرها رقم بزنه.

 

 8 . Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

 

از سری بازی های Tony Hawk’s Pro Skater میشه به عنوان یکی از بهترین عناوین ورزشی نام برد که این بار با ارتقای گرافیکی و گیم پلی روان برای مخاطبین و گیمرهای نسل های جدید عرضه شده. از سایر ویژگی های این عنوان میشه به مود های جدید و اجرای بی نقص روی نینتندو سوییچ اشاره کرد.

 

9 . Paper Mario: The Thousand Year Door

برای سال ها از پِیپِر ماریو (Paper Mario The Thousand Year Door) به عنوان بهترین نسخه RPG در سری ماریو (Mario) یاد میشد و انتشار نسخه ی ریمیک این بازی مهر تاییدی بر این ادعا بود. حتی اگر جزو طرفداران سری ماریو (Mario) نباشید قطعا مجذوب گیم‌پلی پویا، نبردهای خلاقانه و محیط زیبای این بازی خواهید شد.