اولین نقدهای Monster Hunter Stories

اولین نقدهای Monster Hunter Stories

 اولین نقدهای Monster Hunter Stories

 

به زودی شاهد عرضه ی Monster Hunter Stories برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) خواهیم بود و این فرصتی مناسب برای پلیرهایی است که در زمان انتشار این عنوان برای کنسول نینتندو 3DS امکان تجربه ی اون رو نداشتن. در ادامه به برخی از نقدهای مربوط به این بازی می پردازیم.

 

سایت RPG Site نمره ی 8 از 10 رو به این بازی اختصاص داده و اعلام کرده که :

” عنوان Monster Hunter Stories یک بازی خوب در سبک RPG و نقش آفرینی به شمار میره و میتونه طرفداران این سبک رو راضی کنه . این بازی در عین حال میتونه برای کسانی که تا به حال سری Monster Hunter رو تجربه نکردن هم گزینه ی خوبی باشه.”

 

سایت Noisy Pixel نمره ی 8 از 10 رو به این بازی اختصاص داده و اعلام کرده که:

” Monster Hunter Stories یک بازسازی فوق العاده براساس نسخه ی نینتندو 3DS هست که تجربه ی اون روی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بدون شک هیجان انگیز خواهد بود.”

 

سایت Push Square هم نمره ی 8 از 10 رو به این بازی اختصاص داده و از اون استقبال کرده:

” با توجه به بهبود جلوه های بصری در این بازی باید گفت که Capcom تونسته با وفاداری به نسخه ی اورجینال به بهترین شکل محیط این عنوان رو بازسازی کنه. “

 

رسانه ی Siliconera هم به انتشار این بازی واکنش نشون داده:

“Monster Hunter Stories”  یک عنوان در سبک RPG هست که موفق شده جهان این سری رو تا حد زیادی گسترش بده. پلیرها در این بازی دیگه مثل سابق مشغول شکار هیولاها نیستن بلکه باید اون ها رو پرورش بدن! . شما در طول گیم پلی بازی با قهرمان هایی به نام Monster Riders همراه خواهید بود که عمق بیشتری به داستان این اثر میبخشه.”