انتشار مانگای Minecraft در سال ۲۰۲۵

انتشار مانگای Minecraft در سال ۲۰۲۵

انتشار Manga براساس بازی Minecraft

 

حدود 15 سال از انتشار Minecraft میگذره و به همین مناسبت ورژن انگلیسی مانگای این بازی در دست تولید قرار گرفته . البته در سال 2020 نمونه ای از این مانگا رونمایی شده بود اما در حال حاضر رسانه ی VIZ Media مسئولیت انتشار نسخه ی انگلیسی اون رو برعهده داره و انتظار میره که در سال 2025 شاهد انتشار اون باشیم . این رسانه با انتشار متن زیر به صورت رسمی خبر از ساخت این مانگا داده :

” این مانگا رو به کلکسیون خودتون اضافه کنید . به ماجراجویی Nico برای فرار از سرزمین بلوکی و اثبات کردن شجاعت خودش در برابر زامبی ها بپیوندید . Minecraft Manga اثر Kazuyoshi Seto در بهار 2025 عرضه میشه. “

برای کسب اطلاعت بیشتر درمورد نحوه ارائه خدمات کپی خور نینتندو سوییچ OLED و همچنین خدمات کپی خور نینتندو سوییچ نرمال به سایت مایتندو سر بزنید.

 

رسانه ی VIZ Media پیش از این مسئولیت انتشار نسخه ی انگلیسی مانگاهای عناوین Splatoon و Legend of Zelda: Twilight Princess رو هم به عهده داشته. اخبار مربوط به Minecraft همین جا تموم نمیشه و شبکه ی Netflix خبر از ساخت انیمیشنی براساس این عنوان رو داده . لازم به ذکره که به زودی آپدیتی جدید به اسم Tricky Trials برای این بازی عرضه خواهد شد . همونطور که قبلا اعلام شده فیلم Minecraft هم در تاریخ 4 آوریل 2025 منتشر میشه . اگر شما هم علاقه مند به تجربه ی این بازی روی پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) هستید فروشگاه Eshop این کنسول تخفیف های هیجان انگیزی برای طرفداران این بازی خاطره انگیز در نظر گرفته.