کشف عنوان کنسل شده از سری Donkey Kong

کشف عنوان کنسل شده از سری Donkey Kong

کشف عنوان کنسل شده از سری Donkey Kong

 

استودیوی Vicarious Visions جزو آخرین استودیوهایی است که انتظار میره مسئولیت ساخت یک عنوان از سری Donkey Kong رو برعهده داشته باشه اما به تازگی یکسری اطلاعات منتشر شده که نشون میده بعد از ساخت Skylanders: Superchargers مدیران این گروه قصد داشتن تا همکاری خودشون رو با نینتندو (Nintendo) گسترش بدن و به همین دلیل با دریافت نمونه های اولیه ی کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) شروع به ساخت نسخه ی جدید دانکی کونگ کردن .

 

گفته میشه که این عنوان سبکی جهان باز داشته و داستان بازی در یک جزیره روایت می شده . به نظر میرسه که سازندگان سعی داشتن تا با بهره گیری از تجربیات دوران ساخت عنوان Tony Hawk تنوع حرکات و آزادی عمل سری Donkey Kong رو تا حد زیادی ارتقا بدن .

طبق اطلاعات به دست اومده خود Miyamoto هم بر روی این پروژه نظارت داشته و نسبت به مسیر و تغییرات نسخه ی جدید Donkey Kong ابراز نگرانی کرده . به نظر میرسه که داستان این نسخه از Donkey Kong مربوط به آلودگی محیط زندگی این شخصیت بوده و با اسم Donkey Kong Freedom شناخته می شده . از سایر شایعات مربوط به این بازی میشه به احتمال حضور شخصیت Pauline به عنوان کاراکتر قابل بازی اشاره کرد .

 

شاید بپرسید چرا هیچوقت شاهد انتشار این بازی نبودیم ؟ برعکس انتظار برخی از گیمرها که ممکنه لغو تولید این بازی رو به نینتندو (Nintendo) مربوط بدونن باید گفت در نهایت Activision که صاحب استودیوی Vicarious Visions هست بعد از استقبال کم از عنوان Skylanders تصمیم گرفت تا بر روی بازی های تک نفره و Single Player سرمایه‌گذاری نکنه و همین تصمیم منجر به توقف تولید بازی جدید Donkey Kong شد .

بعد از این اتفاق استودیوی Vicarious Visions  در ساخت سری Destiny ، Call of Duty و Diablo مشارکت کرد و به Blizzard Albany تغییر نام داد .