چرا داشتن نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) ضرورت دارد؟

قصد داریم تا به نکاتی درباره ضرورت داشتن یک نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در سال 2023 میلادی بپردازیم.

 

نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) که در سال 2017 میلادی عرضه شد توانسته تا به امروز با فروش بیش از 130 میلیون نسخه ای خود یکه تازی خود را در صنعت ویدئو گیم حفظ کند. نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) نه تنها برای علاقه مندان دوآتشه ی نینتندو را راضی نگه داشته، بلکه خیل عظیمی از گیمر های بیگانه را به دنیای نینتندو وارد کرده است. امروز قصد داریم تا به نکاتی درباره ضرورت داشتن یک نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در سال 2023 میلادی بپردازیم.

از NES (Nintendo Entertainment System) به عنوان اولین کنسولی یاد می شود که توانست یک شیوه بازی کردن راحت و روان را به صنعت ویدئو گیم معرفی کند. وجود تنها چند دکمه ساده برای بازی کردن در مقایسه با کنترلر های وحشتناک پیچیده آن زمان یک غنیمت بود. NES در کنار یک شیوه بازی کردن عالی توانسته بود عناوین انحصاری بی نظیری را به عرضه بگذارد که بارز ترین آن Super Mario Bros (برادران سوپر ماریو) بود.

 

از NES (Nintendo Entertainment System) به عنوان اولین کنسولی یاد می شود که توانست یک شیوه بازی کردن راحت و روان را به صنعت ویدئو گیم معرفی کند.

چرا داشتن نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) ضرورت دارد؟
نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) هم درست مانند NES یک شیوه بازی کردن نوآورانه و بی شمار از بهترین بازی های انحصاری را به همراه دارد و این به نظر دلیلی است که فروش 130 میلیون نسخه ای آن رو توجیه می کند. در کنار عناوینی نظیر زلدا BOTW و یا آخرین عنوان سوپر ماریو یعنی Super Mario Odyssey نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) موفق به گرد هم آوردن تعداد زیادی از بازی های ترد پارتی شده است. عناوینی مانند Witcher 3 و یا Mortal Kombat 1 از جمله بازی های هستند که برای نینتندو سوییچ منتشر شده اند.

البته نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) با ارائه چندین روش بازی متنوع جذابیت بازی های خود را چند برابر کرده است، تجربه Fifa به صورت دستی بدون شک یک تجربه خاص است اما زمانی که بتوانید هر جایی آن را روی میز بگذارید و با دوستتان یک مچ بی نظیر را تجربه کنید این جذابیت بیش از پیش بالاتر می رود. تجربه بازی ها در نینتندو سوییچ به کمک جویکان ها (JoyCons) به 3 حالت امکان پذیر است. حالت خانگی، حالت دستی و حالت روی میز (TableTop Mode).

برای پاسخ دادن به سوال اول هنوز کمی زود است…

قابلیت کپی خور سخت افزاری و نرم افزاری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بدون شک از بهترین اتقاق هایی است که برای این کنسول افتاده است. تجربه چندین هزار بازی بی نظیر، چه اتحصاری و چه ترد پارتی، آن هم یک شیوه بازی کردن متنوع بدون کوچک ترین هزینه ای بدون شک یک اتفاق خاص است! نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به طور کلی توانایی کپی خور شدن به روش سخت افزاری را دارد و تعدادی از دستگاه های مدل لانچی نیز قابلیت کپی خور نرم افزاری را دارند.

 

قابلیت کپی خور سخت افزاری و نرم افزاری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بدون شک از بهترین اتقاق هایی است که برای این کنسول افتاده است.


جامعه فعال نینتندو سوییچ کپی خور باعث شده تا نینتندو سوییچ پس از 7 سال عرضه در 2023 جان تازه ای داشته باشد و همچنان به یکه تازی خود ادامه دهد. امکان پخش موسیقی، تماشا فیلم و تجربه چندین هزار بازی آن هم به 3 روش Handheld (دستی)، Tabletop Mode (حالت روی میز) و خانگی تنها روی یک نینتندو سوییچ کپی خور شده امکان پذیر است. امکان تجربه بی شمار از بازی های Retro و قدیمی به واسطه برنامه هایی مانند Retroarch بر روی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) خالی از لطف نیست و می تواند شما را تا روز ها و هفته ها سرگرم خود کند.

در نهایت باید گفت که نینتندو  با نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) توانسته چه به صورت عمدی و چه غیر عمدی یک تجربه بی نظیر با امکاناتی تکرار نشدنی را به خورد جامعه گیمری بدهد و البته که جامعه گیمر ها از این خوراک نهایت لذت را می برند!