نظر ماساهیرو ساکورای راجع به نسخه دیجیتالی بازی ها

نظر ماساهیرو ساکورای راجع به نسخه دیجیتالی بازی ها

نظر Masahiro Sakurai راجع به نسخه های دیجیتالی بازی ها

نسخه دیجیتالی بازی ها یا فیزیکی؟

 

با پیشرفت تکنولوژی سال ها است که نسخه های دیجیتالی بازی ها بخش عمده ای از بازار ویدیوگیم رو تصاحب کردن و میشه گفت که از نسخه های فیزیکی بازی ها پیشی گرفتن. به تازگی خالق عنوان محبوب Super Smash Bros Ultimate در ویدیوی راجب این موضوع اظهار نظر کرده. Masahiro Sakurai جزو افرادی است که تمایل به خرید نسخه ی دیجیتالی بازی ها دارن و اعلام کرده که چندان اهمیتی به بسته‌بندی بازی‌ها نمیده و بیشتر محتوای خود بازی ها توجه اون رو جلب میکنن. او همچنین اشاره کرده که فضای کافی برای نگهداری نسخه های فیزیکی نداره و ترجیح میده همه فایل های بازی ها رو داخل سیستم خودش نگهداری کنه.

شما می توانید انواع نسخه های دیجیتال بازی برای نینتندو سویچ را با استفاده از خدمات کپی خور نینتندو سویچ lite و همچنین خدمات کپی خور نینتندو سویچ OLED فروشگاه مای تندو داشته باشید و از بازی کردن لذت ببرید.

 

نسخه دیجیتالی بازی ها یا فیزیکی؟

نسخه دیجیتالی بازی در مقابل فیزیکی

از ویژگی های مثبت نسخه های فیزیکی بازی ها میشه به نگهداری طولانی مدت، کاهش مقدار فایل های نصبی و همینطور جمع آوری کلکسیون اشاره کرد. در عین حال گیمرها میتونن در هر لحظه بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به فروشگاه ها نسخه های دیجیتالی بازی ها رو خریداری کنن و بدون نیاز به اشغال فضای فیزیکی از اون ها نگهداری کنن. اکثر این عناوین معمولا به صورت طولانی مدت در فروشگاه‌های آنلاین در دسترس قرار دارن.