قیمت گذاری ۶۰ دلاری بازسازی های نینتندو

قیمت گذاری ۶۰ دلاری بازسازی های نینتندو

آیا پرداخت 60 دلار برای ریمیک های نینتندو منصفانه است؟

 

از اونجایی که مدتیه استودیوهای نینتندو (Nintendo) متمرکز بر ساخت بازی هایی برای نسل بعدی کنسول های این شرکت هستن در یک سال اخیر بیشتر شاهد عرضه ی ریمیک ها و ریمسترهایی بر اساس عناوین گذشته برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بودیم . البته باید به انتشار دو شاهکار Zelda: TOTK و جدیدترین نسخه ی سری Mario یعنی Super Mario Wonder هم اشاره کنیم .

درسته که در اواخر نسل کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) قرار داریم اما همین ریمیک‌ها و بازسازی های عناوین گذشته مثل Metroid Prime ، Super Mario RPG و Paper Mario The Thousand Year Door هم نظر بسیاری از طرفدارها رو به خودشون جلب کردن . حتی بازی هایی مثل  HD  Luigi’s Mansion 2 و Mario Vs Donkey Kong که ممکنه نسبت به سایر عناوین اخیر از محبوبیت کمتری برخوردار باشن هم با توجه به اینکه بسیاری از گیمرها نسخه ی اورجینال اون ها رو تجربه نکردن مورد استقبال قرار گرفتن.

شما می توانید در سایت مایتندو از خدمات کپی خور نینتندو سوییچ OLED و همچنین سایر مدل های نینتندو ازجمله خدمات کپی خور نینتندو سویچ normal استفاده کنید.

 

اما موضوعی که بحث برانگیز به نظر میرسه قیمت گذاری برخی از این ریمیک ها است. نینتندو (Nintendo) قبلا هم اعلام کرده که قیمت گذاری براساس هزینه ی تولید هر اثر انجام میشه. برای مثال عنوان Pikmin که با تغییرات کمی برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) پورت شده نسبت به بسیاری از ریمیک ها قیمت کمتری داره و در عین حال عنوان Super Mario RPG که کاملا بازسازی شده و تغییرات زیادی در جلوه های بصری و گیم پلی اون دیده میشه با قیمت 59.99 دلار منتشر شده.

 

توجه نینتندو به کاربران خود

علاوه بر این بدون شک نینتندو (Nintendo) قیمتی رو برای بازی ها مشخص میکنه که گیمرها نسبت به پرداخت اون تمایل داشته باشن و معقولانه به نظر برسه . برای مثال آخرین نسخه ی افسانه ی زلدا یعنی Zelda: TOTK با قیمت 70 دلار منتشر شد و با این وجود اکثر گیمرها این قیمت گذاری رو منصفانه میدونن.

البته کاربرانی که عضو سرویس Nintendo Switch Online هستن میتونن با خرید Game Voucher ها از تخفیفات متعددی بهره مند بشن . نظر شما چیه ؟ فکر می کنید این قیمت گذاری برای ریمیک ها منصفانه است؟