انواع کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

انواع کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

در این مقاله قصد داریم تا انواع کیت های کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ را مقایسه کنیم.

 

چه کسی فکر می کرد که نینتندو سوییچ هایی سری OLED ، Lite و دستگاه های جعبه قرمز زمانی کپی خور شوند؟ تقریبا غیر ممکن به نظر می رسید! تا اینکه نشانه هایی از اولین سری کیت های کپی خور سخت افزاری پدید آمدند‌.

اولین کیت های کپی خور سخت افزاری توسط تیم اکسکیوتر (Team Xecuter) عرضه شدند که خب خیلی زود نایاب شدند و عملا اعضای جامعه کپی خور از دسترسی به آن محروم شدند.

کیت های کپی خور سخت افزاری عرضه شده توسط تیم اکسکیوتر (Team Xecuter) از همان زمان عرضه کامل نبودند و صرفا امکان اینجکت کردن یک یا دو Payload را داشتند که با هر بار آپدیت رسمی نینتندو از کار می افتادند! وضعیت خوبی برای نینتندو سوییچ های سخت افزاری نبود و عملا کسی سمت چنین کاری نمی رفت.

کیت های کپی خور سخت افزاری عرضه شده توسط تیم اکسکیوتر (Team Xecuter) از همان زمان عرضه کامل نبودند و صرفا امکان اینجکت کردن یک یا دو Payload را داشتند که با هر بار آپدیت رسمی نینتندو از کار می افتادند!

البته همانطور که هرچیزی در دنیای مادی در حال حرکت است، کیت های کپی خور سخت افزاری تیم اکسکیوتر هم به سمت کامل تر شدن در حرکت بودند. پس از گذشت ۲ سال چندین ورژن ارتقا یافته برای کیت های کپی خوری منتشر شدند که به کاربران اجازه فلش کردن کیت (Flash) را می دادند که خب حداقل با هر آپدیت کنسول کاربر می توانست مجدد وارد حالت کپی خوری شود، البته به شرط اینکه مجدد دستگاه باز می شد!




حال پس از گذشت چندین سال کیت های ارتقا یافته تیم اکسکیوتر به کامل ترین حد ممکن رسیده اند و به کاربران اجازه داشتن یک تجربه کامل را از نینتندو سوییچ کپی خور می دهند. البته طبیعتا هرچیزی که بهتر است کمیاب تر است و هر آنچه کمیاب تر است گران تر است!

کیت های سخت افزاری تیم اکسکیوتر نینتندو سوییچ کامل ترین راه کپی خور هستند.

حال چندی پیش کدی در گیت هاب (Github) برای نوع خاصی از برد های رزبری منتشر شد که به کاربران اجازه وارد شدن به حالت کپی خوری در نینتندو سوییچ را می داد. رزبری (Rasberry) که معمولا به انجام حرکت های غیر ممکن شهرت دارد اینبار هم موفق به انجام کاری بزرگ شده است! وارد شدن به حالت کپی خوری!

اما سوال اصلی این است که آیا کیت های رزبری می توانند نینتندو سوییچ را در حالت کپی خوری حفظ کنند؟

درست همانند اوایل کیت های تیم اکسکیوتر که دارای ثباتی نبودند ک صرفا با یک آپدیت ساده و یا یک کرش کردن دستگاه از کار می افتادند، کیت های رزبری نیز چنین نتایجی را حاصل می کنند. پایدار نبودن کیت های رزبری خیلی زود خود را طی این مدت نشان دادند و کاربران جامعه کپی خوری به جای استفاده از این کیت ها روی به ارتقا دادن آورده اند. حال اینکه چه زمانی ما امکان نصب آن روی نینتندو سوییچ را داریم خود یک سوال مبهم است. یک چیز پس از عرضه کیت های رزبری تغییر کرده است و آن این است که کاربران حداقل اینبار بیشتر قدر کیت های کپی خور تیم اکسکیوتر را می دانند.

مایتندو در این دنیای بی کران کپی خور چه کار می کند؟




مایتندو به عنوان اولین و معتبر ترین مرجع کپی خور سخت افزاری مفتخر است اعلام کند که بیش از ۳۰۰ نینتندو سوییچ را به صورت سخت افزاری کپی خور دائمی کرده است! ما با دانشی که از سخت افزار خاص نینتندو داریم توانستیم تا چندین قابلیت خاص را به کیت های کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ تیم اکسکیوتر اضافه کنیم تا بیشتر از قبل به ثبات و عملکرد این کیت ها بیافزاییم.
 

کیت های مایتندو شما را وارد دریای بی کران کپی خور سخت افزاری می کنند!

  • امکان آپدیت شدن به هر Firmware
  • امکان آپدیت شدن به هر ورژن اتمسفر
  • امکان بازی آنلاین در کنار بازی آفلاین
  • امکان اتصال به اینترنت بدون کوچک ترین محدودیت

و چندین قابلیت بی نظیر دیگر تنها به واسطه کیت های کپی خوری مایتندو امکان پذیر هستند. اما باز هم با این تفاسیر امکان سفارش خدمات کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ با انواع مختلف کیت های کپی خوری برای علاقه مندان وجود دارد و البته که تنها و تنها کیت کپی خور سخت افزاری مایتندو شامل پوشش گارانتی می شود. برای سفارش کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ های سری اول، Lite و OLED اینجا کلیک کنید.